Post by smarhelptivilli on Feb 11, 2022 11:41:22 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Idle Miner Tycoon: Gold \u0026 Cash ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Idle Miner Tycoon: Gold \u0026 Cash IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod öka primogems ▞▞▞
▞▞▞ Idle Miner Tycoon: Gold \u0026 Cash 2022 version ▞▞▞
Helt ok tidsflrdriv
Spelet är alldeles för långsamt. Jag har kommit till rubingruvan och det kommer förmodligen ta mig en vecka att öppna nästa barriär. Jag vet att de bara försöker pressa mig att sätta in mina pengar i spelet
Jag tycker att det här spelet är välgjort. Även om det kan verka repetitivt för vissa människor, håller evenemanget samhället upphetsat. Jag vet inte varför men jag är verkligen beroende av det här spelet.
Efter senaste uppdateringen så tar boostningen jätte lång tid! 🙁 Annars ett bh spel!
Jepp
Cooking Crush: matlagingsspill Spillehall dvi
repetitivt, men kul tidsfördriv 👍
Än så länge gillar jag spelet ok. Det har gått en tid. Inget spännande. Jag laddade ner det eftersom jag får poäng på en annan app för spel. Jag har bara börjat nyligen men hittills verkar det vara ett enkelt sätt att tjäna poäng, eftersom det går över tiden och kräver inte total koncentration. Jag lägger till mer om/när det behövs eller jag har spelat längre.
Ganska bh
För många problem på grund av annonser, ingen laddning=>behöver starta om spelet, ingen möjlighet att stänga annonserna i slutet, inga belöningar i slutet av annonserna.. För nya användare.. Ingen möjlighet.
Gweg
Det allmänna konceptet är bra och appen är buggfri, nästan i alla fall. Det är dock ett långsamt spel och även om det tickar när det är stängt så kryper det faktiskt knappt. Det finns så många erbjudanden och specialfunktioner, varav alla är helt onödiga enligt spelarens åsikt, att mycket av skärmen är skymd.
Jag har spelat det här mer än jag vill erkänna, jag hade de flesta öar, en bra inkomst, och plötsligt när jag loggar in blev jag tillbaka nästan en veckas spelande, inte ok, jag är klar 😑
Det här spelet är roligt att spela och hjälper dig att förstå hur inkomster och utgifter fungerar i en byggmiljö. Rekommenderar definitivt
Bry dig inte om att spela det här spelet. Mina spelframsteg slutade synkroniseras med molnet i januari tror jag. Jag försökte få det här fixat från deras supportteam som försäkrade mig att jag inte skulle förlora mina framsteg och att de skulle få det överfört. Snart 2 veckor nu och jag väntar nu i limbo på att de ska fixa detta. Efter att de försäkrat mig om att jag inte skulle förlora min data om jag loggade in för att ge dem det inloggade spelar-ID:t, eskalerades min biljett till en handledare och jag väntar flera dagar på att de ska ta itu med det. De fick mig att logga in och jag förlorade alla mina framsteg. De hade min vistelse ansluten och lämnade min surfplatta på över natten ansluten till min hotspot och gjorde ingenting. Det här är galet.
Non stop annonser .... Långt bortom skämtet. Förr var det ett roligt spel som avbröts av annonser, nu är det oändliga annonser som avbryts av spelet. Spelet är så fullt av reklam att det släpar, fastnar och stannar oavbrutet. Det är verkligen inte roligt längre. Utvecklarna har noll respekt för din tid. Efter 2 år kommer jag att ta bort det. Undvik den oändliga frustrationen och bry dig inte om det. Verkligen tråkigt att girighet har dödat det här spelet. Jag förstår behovet av intäkter, men det här är helt enkelt oförlåtligt...
Vänner försvann och kan inte länka till facebook efter uppdatering
Älskar spelet, har spelat det länge. Men ständiga problem med annonser, som massor av tidigare kommentarer här. Kontaktade supporten om och om igen, men ingen som helst hjälp.
Ett enkelt spel som hjälper till att fördriva tiden. Annonserna är inte för långa så det är ett plus.
Beroendeframkallande, på ett bra sätt
Kul att spela. Uppdatering: Sämst efter uppdatering. Annonser skräppost, repetitiva. Uppdatering: Lazada-annonser är alltid skräppost.
Inget dåligt spel. MEN annonserna fryser. Sedan skickar de dig till appbutiken eller så sparkar de dig ur ditt spelande. Skickar dig tillbaka till lokalt. Så du förlorar allt. 90 % av annonserna fungerar inte.
Idle Miner Tycoon: Gold & Cash הדמיה veqg
Kul spel.. men efter ett tag är det bara att betala betala betala eller vänta vänta vänta...!
Annonserna blir besvärande. Många av dem sparkar dig ur spelet. Vissa låser in sig. Blir trött på det. Kan bara sluta spela spel med för många annonser. Återställa. Hoppsan...återställ igen..Hoppsan..starta om..#$%÷_÷=2.
Idle Miner Tycoon Simulazione spjg
Det är väldigt roligt, men annonsen fick det att se ännu roligare ut. När jag såg den heta kärnan, som är den lägsta man kan få, var jag desperat att nå den. Det ger mig massor av pengar bara från att titta på en annons och gav mig 200 superpengar bara för att betygsätta detta. Jag älskar det! 😕☺️😁
DET HÄR SPELET ÄR FANTASTISKT, jag har bara spelat i några timmar men jag har inte sett någon fördröjning och lite eller inga annonser, älskar det.
Bra tidsfördriv
Rekommenderar till en som gillar mining spel👍
Det är okej. Jag gillar hur det är gjort men kanske inte det perfekta spelet för alla det är mer för de som har tålamod. Men jag gillar det✨
Vägrar ständigt att ladda videor. Därför inga belöningar. Gör spelet omöjligt och tråkigt.
Bra men ibland lite långtråkigt
Det är ganska kul för man måste samla alla gruvor.
För mycket reklam. Det känns som att hela poängen med spelet är att få dig att titta på annonser. Om du inte vill se massor av reklam och inte vill betala vansinniga mängder pengar är det verkligen ingen idé att ens spela det. Det är roligt till en början när spelet går framåt men efter någon veckas spelande finns det inte mycket att göra än att titta in en gång om dagen för att få din dagliga bonus och se 5-10 minuters reklam för att öka dina gruvor. Det har potential men jag skulle inte rekommendera det här spelet som det är just nu.
Idle Miner Tycoon: Gold & Cash Simulacijske igre xmst
GRYMT SPEL. men jag gav 4 stjärnor eftersom annonserna inte fungerar och är lite långsamma. Ok annonser fungerar nu 11/18/2021. OCH NU DEN 29/11/2021 BÖRJA SPELET INTE ENS. DET stannar hela tiden.
Jag har varit fast på det här spelet i 18 månader nu. Det är beroendeframkallande. Men ju längre du går vidare i spelet, desto mer släpar det eller kraschar helt enkelt. Har varit tvungen att stänga och starta om så många gånger nu, håller på att ge upp och bara avinstallera det!!
Det här spelet är ett skämt, jag förlorade alla mina framsteg efter att jag avinstallerade det på grund av en bugg, men förra gången jag avinstallerade det här spelet kunde jag få tillbaka mina framsteg. Fixa ditt spel.
Jag gillar spelet men annonserna är utom kontroll. 4 delannonser med 9 sekunder vardera och du måste trycka på "nästa"-knappen på varje del? Lidt igenom det lite men avinstallerar (igen) för bara nej. Förresten, den typen av reklam gör det bara säkert att jag aldrig kommer att använda produkten. Hatar det.
Spelet är ok, men för att lyckas får du betala pengar eller se på sjukt mycket reklam.
Det här spelet är ganska coolt för ett tomgångsspel, som gymnasieelev har jag mycket på min tallrik så jag har ett spel där jag bara kan låta det köra medan jag gör andra saker. Bra på yah kompis!
Det här är den sämsta appen jag någonsin sett.Bokstavligen är hela poängen med spelet att spamma dig med samma annonser om och om igen.....men de kan inte ens få det rätt. Efter tre dagars försök att se annonser för att öka mina gruvor har jag gett upp. Annonserna kommer antingen att vägra spela, spela och frysa allt, eller spela och inte ge mig min boost. Jag avinstallerar det och jag rekommenderar starkt att ingen installerar det i framtiden. Jag önskar att jag kunde ge negativa stjärnor